Alla inlägg den 5 september 2018

Av Erica - 5 september 2018 09:42

Shit, blir så trött... lämna ungarna i skolan o åkte hem o parkerar bilen o ser att ena bakdäcket e tomt på luft, tänker d e ingen idé o vänta så får väl åka o pumpa innan jag ska åka t jobb osv sen så åker iväg o upptäcker hur dåligt bilen går så den luften måste försvunnit jääävligt fort så kör i 20km/h o lyckas ta mig t däckverkstan som e närmare än en pumpstation. Ber om hjälp o pumpa o får domen att däcket e kaputt o som tur e så lyckades dom hitta ett beg. däck som dom hjälpte mig o byta. Givetvis så hade jag en låsbult på o fick panik måtte den inte ligga i garaget nu... Tur jag hitta den!! Otur den e jävligt nedsliten men han lyckades "lura den" o få bort o dit däcket! Prata me chefen, vi e lite bundisar, med andra ord så har han hjälpt mig förr me diverse saker gällande däck... haha! Iaf så fick däck o arbete för 500kr o jag kunde komma in idag lr imörn o bet för givet så hade jag varken mobil lr plånkan me mig eftersom jag endast skulle lämna ungarna... japp, denna dagen kan endast sluta bättre...

En positiv för mig grej e att jag lyckats o inte äta godis på 2 hela dagar, inne på min 3:dje dag i dag o jag hoppas att d ska underlätta min påtänkta utrensning o viktnedgång!

Seize the day!!

Ovido - Quiz & Flashcards