Direktlänk till inlägg 30 augusti 2018

Jobb

Av Erica - 30 augusti 2018 21:25

Sorgens dag på jobbet idag när 3 underbara kollegor slutade... en går tbax t sin tjänst på ett annat ställe, en slutar för att ge sig ut på nya äventyr o en ska plugga färdigt o bli ssk... förhoppningsvis så kommer hon tbax som nybakad, d hade vart så kul! Vi har alltid så roligt när vi jobbar ihop... D bjöds på 2 olika sorters tårta, så gött!! Den ena va gul Princess tårta o sen andra en mousse tårta sååå gööööött! Men en kollega har nötallergi så hon kunde inte äta princesstårtan o inte den andra heller för d hade stått för nära varann så d kanske hade "gått över" så hon blev ledsen o börja gråta... shit man kan väl göra misstag, inget o lipa över... min andra kollega e vegan o Kan inte äta nån av dem vare sig d stod på varann lr i vår sin ände av rummet, d va d ingen som tog hänsyn t o heller ingen som lipa över d... vissa människor, ta av offerkoftorna för fan, inte konstigt att världen ser ut som den gör idag... hade iaf trevligt o jävligt roligt hela dan! ??? my jobb and collegs!!

Kom hem fixade käk o duscha ungar o nu myser jag i min säng me serie o cider, because im worth it!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 april 2021 16:29


Idag e psyket inte alls me mig, fysiskt som igår men psyket har bestämt att idag orkar ja inte. Vet inte om ja ska skylla på vädret (som e piss) lr på att d inte e bättre/bra/borta än. Känner mig låst i min egen kropp, otroligt orre mig känsla! Så mö...

Av Erica - 10 april 2021 14:56


Så jävla gött, dom senaste dagarna har ja känt mig bättre. Har fortfarande svårt o böja mig o komma ner på huk men d e bättre. Ja gå nästintill obehindrat, så idag har ja städat hela huset, dammsugit o skurat!! Yay!! Plus att ja e inne på.min andra t...

Av Erica - 6 april 2021 13:35


Smärtan e inte lika intensiv men den e där om ja sitter, står, ligger lr va fän man än gör. Känns ändå som d blir bättre, kan stå o gå längre intervaller men d e ju lååångt kvar. Psyket pallar ju inte riktigt me, snart 4v av skiten o annan skit innan...

Av Erica - 31 mars 2021 17:52


Även om smärtan inte e lika intensiv efter ja fick tens så är inget som vanligt! Känns som man e här fysiskt men psyket e nån annan stanns, man går på autopilot o gör d man måste, sakta men säkert. Där emellan ser man på serie o försöker undvika smär...

Av Erica - 27 mars 2021 21:07


Ja e sjukt less på d här, känna sig nere dag efter dag, handikappad o värdelös, klarar inte av o göra nånting o d lilla man kan göra tar en jävla evighet! Idag ville ja inte gå ur sängen men vid 12 tvinga ja mig ur o tänkte du måste göra nå iaf, piss...

Skapa flashcards