Direktlänk till inlägg 17 augusti 2018

Tough week, Touch life

Av Erica - 17 augusti 2018 18:44

Vart fan ska man börja?
Va på soc möte ang ytterligare en anmälan, hur orkar folk? Förstår verkligen inte, har folk verkligen inget bättre för sig lr eget liv o ta hand om? Så trött på denna människa, finns dock bara en d kan va o min tanke e kasta inte sten när du sitter i glashus...

Varför ringa 20 i 2 på natten om d inte e viktigt enlig anmälaren så hände d för en v sen... jag tänker att om nån står o skriker så på sina barn så ringer man väl polisen när man hör och/lr ser d... men hon e så konstig så inget förvånar mig... hon slutade prata me oss när denna skit började för många samband för att d inte ska va hon, bara d att hon kan nämna personnr... hon umgås me kompisens x som bland annat inte (thank god) inte har sin dotter hemma längre av sååå många anledningar o hon vägrade berätta vem som va pappa t sin son tills nu i somras när han tvingade henne o göra fadersskapstest o d visa att d va han så nu när pojken e typ 10 har han fått 2 halv systrar o en pappa... Vi va vänner innan så tyvärr har jag sett en del o hjälpt henne innan d blev ännu värre, men d va sjukt, helt sjukt. Men fine we are the bad people...
Nog om detta, jobbade sjukt möe i helgen o v innan gjorde ett lång pass me övertid från 7-21.45 o kväll 12-21.45 dan efter d o 8.15-15.30 i måndags. Slutade lite tidigare för att hinna handla på vägen hem, svänger in på Willys i Kungälv o ser 2 lediga rutor bredvid varandra o jag bestämmer mig för en av dom den längst bort, samtidigt som jag tänker att d e lättare att parkera t höger om en bil än vänster så missbedömer jag svängen o pang in i bakskärmen på en Volvo... jaha detta va ju kul... sitter kvar o undrar va fan som hände, d kanske inte va så farligt som d verka... går ut o kollar på Volvon, repor, kollar runt om ägaren va i närheten, ser ingen som spottar o svär så kollar min bil, lite färgsläpp o jävligt repig framlampa inte sprucken men repig... samtidigt som jag står där framåtböjd o kollar skadorna kommer en man fram t mig o säger "Du såg att du körde på den bilen rätt bra va?" Säger lite halv tyket tbax "jag stog just o kolla på d." Som att han inte såg d, kunde han inte kommit me en bättre replik om han trodde jag skulle smita? Hur som så förklara jag att jag inte har papper lr penna i bilen o att jag får springa in snabbt o fixa d... skulle endast ha lite mjölk o nån yoghurt så tog me d på vägen, betala, tiggde t mig papper o penna i kassan o sprang ut. När jag kommer ut me ändan i halsen står Volvo ägaren o pratar me han som såg mig o jag hör han säga "e d nåt så hör av dig." Går fram o pratar me killen o han va lugn o fin, tråkigt men va gör man?

I tisdags så va första dan på fritids för Emil o efter ble d en tripp t akuten för han har ont i örat o haft några dagar men när vi väl kom in hade dom inte tid o han hade inte så ont längre...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 april 2021 16:29


Idag e psyket inte alls me mig, fysiskt som igår men psyket har bestämt att idag orkar ja inte. Vet inte om ja ska skylla på vädret (som e piss) lr på att d inte e bättre/bra/borta än. Känner mig låst i min egen kropp, otroligt orre mig känsla! Så mö...

Av Erica - 10 april 2021 14:56


Så jävla gött, dom senaste dagarna har ja känt mig bättre. Har fortfarande svårt o böja mig o komma ner på huk men d e bättre. Ja gå nästintill obehindrat, så idag har ja städat hela huset, dammsugit o skurat!! Yay!! Plus att ja e inne på.min andra t...

Av Erica - 6 april 2021 13:35


Smärtan e inte lika intensiv men den e där om ja sitter, står, ligger lr va fän man än gör. Känns ändå som d blir bättre, kan stå o gå längre intervaller men d e ju lååångt kvar. Psyket pallar ju inte riktigt me, snart 4v av skiten o annan skit innan...

Av Erica - 31 mars 2021 17:52


Även om smärtan inte e lika intensiv efter ja fick tens så är inget som vanligt! Känns som man e här fysiskt men psyket e nån annan stanns, man går på autopilot o gör d man måste, sakta men säkert. Där emellan ser man på serie o försöker undvika smär...

Av Erica - 27 mars 2021 21:07


Ja e sjukt less på d här, känna sig nere dag efter dag, handikappad o värdelös, klarar inte av o göra nånting o d lilla man kan göra tar en jävla evighet! Idag ville ja inte gå ur sängen men vid 12 tvinga ja mig ur o tänkte du måste göra nå iaf, piss...

Skapa flashcards