Direktlänk till inlägg 30 juli 2018

Aj aj

Av Erica - 30 juli 2018 22:03

Dagen började me att Donna kom in i sovrummet o peta mig på armen o sa d har hänt nåt me min tv. Gå upp o fixa d, gick in o kolla va kl: va o ho va 8.30 så kunde lika gärna starta dagen... så gick upp o satte mig i söffa o vakna t sen vänta disk sen 2 dar hua! O koka lite ägg o så sopera så klart, satte mig t slut me frukost o då kommer Linda o d e dags o bes bilen... bilen gick igenom denna gången fick ju göra en helbes igen, kuuul men gick bra så nu e färdbroms pedalvägsreserven fixad... haha visste inte ens man kunde fejla på den lr ens att den fanns... haha!! Efter denna trevliga bes me den snygge tatuerade besmannen så åkte vi t min kollega för o göra en brazilian... inte gött alls så nu e fiffi rö, svullen o öm men förhoppningsvis slipper jag hår i 3 mån!

Igår va vi på 40års kalas o han fick en present han sent ska glömma! Alltid när han dricker tjötar han om en låt som heter öla öla öla o att han vill ha pommes. Så han fick en matlåda me 2 öl i så skrev vi öla öla öla på den o i den andra stod d 5 öl på o där i låg d pommes efter d stod d 20 öl o sista 40 öl o i dom låg d oxå pommes hehe d va uppskattat iaf!!

I lördags va hos en annan kompis o hade trevligt, så underbar kväll, käka, tjöta o fruktansvärt låg humor mestadels om sex... haha men så fruktansvärt trevligt vi hade!! Kompis gjorde ett spontan köp på en båt för 6000 som han senare bröt av ratten på... haha så kan d gå om inte haspen e på...

Nu har jag haft 4 dagars ledigt o d e dags för 6 dagars jobb så bara o försöka sova, ser fram emot d o ser ännu mer fram emot skolstarten! Ska bli gött, alla onga i skolan, shit va tiden går... yayx...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 april 2021 16:29


Idag e psyket inte alls me mig, fysiskt som igår men psyket har bestämt att idag orkar ja inte. Vet inte om ja ska skylla på vädret (som e piss) lr på att d inte e bättre/bra/borta än. Känner mig låst i min egen kropp, otroligt orre mig känsla! Så mö...

Av Erica - 10 april 2021 14:56


Så jävla gött, dom senaste dagarna har ja känt mig bättre. Har fortfarande svårt o böja mig o komma ner på huk men d e bättre. Ja gå nästintill obehindrat, så idag har ja städat hela huset, dammsugit o skurat!! Yay!! Plus att ja e inne på.min andra t...

Av Erica - 6 april 2021 13:35


Smärtan e inte lika intensiv men den e där om ja sitter, står, ligger lr va fän man än gör. Känns ändå som d blir bättre, kan stå o gå längre intervaller men d e ju lååångt kvar. Psyket pallar ju inte riktigt me, snart 4v av skiten o annan skit innan...

Av Erica - 31 mars 2021 17:52


Även om smärtan inte e lika intensiv efter ja fick tens så är inget som vanligt! Känns som man e här fysiskt men psyket e nån annan stanns, man går på autopilot o gör d man måste, sakta men säkert. Där emellan ser man på serie o försöker undvika smär...

Av Erica - 27 mars 2021 21:07


Ja e sjukt less på d här, känna sig nere dag efter dag, handikappad o värdelös, klarar inte av o göra nånting o d lilla man kan göra tar en jävla evighet! Idag ville ja inte gå ur sängen men vid 12 tvinga ja mig ur o tänkte du måste göra nå iaf, piss...

Ovido - Quiz & Flashcards