Alla inlägg den 27 juli 2018

Av Erica - 27 juli 2018 22:01

Sitter i lugnan ro i söffa o ser på min serie, as usual o lite anti-stress colouring. På en av årets so far varmaste dagar...

Idag har vi vart iväg o skulle ombes bilen men d visade sig att d va helbes trotts att den andra besikta gubben sa att jag hade en månad t på mig o ombes innan d ble körförbud... life is wounderful... sen åkte vi o lämna gubben hos sväris o jag o ungarna åkte o handla hem lite käk t frys o kyl... va i godisaffären oxå så barna kunde få lite annat godis som omväxling o även vi... hitta nya spännande smaker som jag bara läst om o nu äntligen fick smaka me goda resultat! så nu finns d lite mat o godis igen även fast d e rätt fattigt denna månad me så ska vi nog överleva d me... kul me bilar, wonderbar!
Emil blev getingstucken här på kvällskvisten oxå men me lite kyla så blev d så bra så bra.

Imörn väntar d middag hos en vän me underbara vänner, som jag längtar!! Vi åker ett gäng o samlas hos en vän o hans tjej för en kväll me mat, tjöt o som sagt trevligt sällskap utan ungar o bara ha trevligt!!

Some times life is so good!!

Ovido - Quiz & Flashcards