Alla inlägg den 20 juli 2018

Av Erica - 20 juli 2018 23:55

Blev oväntat ledig idag, gött! Jobbar dock kväll nästa fredag ist... så jag o Lilleman åkte på en shoppingrunda, maxi o köpte lite smått o gott, IKEA o köpte nya toasittasar bland annat o Willys för o fylla på kyl o frys... Vi hade väldigt trevligt, skötte sig exemplariskt på maxi o förtjänade en dricka, skötte sig exemplariskt även på IKEA o förtjänade en glass o sen åkte vi t Willys o där kom ett utbrott utan dess like så va nära på o få sitta i bilen medans jag handla färdigt men halvvägs ut t bilen så förstod han allvaret o vi ble sams o gick in igen...
Hämta Donna o åkte hem o packa upp varorna o slängde ihop lite mat o satte oss vi tv:n o Donna somna som vanligt... nu glor vi på film, ja gubben o Lundgren... Gåspappan

Av Erica - 20 juli 2018 12:14

Vilken morgon jag hade igår... åker upp t fritids e där prick kl:6. Hjälper Donna o öppna grinden o dörren, hon har ett steg in o larmet börjat tjuta o ingen va där. Vi satte oss i bilen o vänta o jag insåg att detta kommer dra ut på tiden, ringer jobbet o meddelar att jag blir senare än vanligt o förklarar varför... strax efter d så kommer en pappa me sina 2 o jag förklarar läget för honom o han stressad går in i tjutandet o hittar ett nr som han ringer lagom t personalen äntligen dyker upp endast 20 min sen. Han ber om ursäkt o springer in o stänger av larmet, tar emot ungar o vi rusar iväg...

Thats life...

Ovido - Quiz & Flashcards