Alla inlägg den 17 juli 2018

Av Erica - 17 juli 2018 21:18

Idag har vart en varm dag, orka göra nåt i onödan... missförstå mig rätt jag älskar värmen men inget man e van vid...
Va en lugn morgon men ble lite stressigt o konstig planering på fm. Jag löste problemet så allt ble bra t slut...
Rastade ihop me 3 underbara kollegor, underbart! D enda som suger på detta jobbet e den super dåliga lönen... ibland får man prioritera o frågan är...
Åker o hämtar Donna o sen hem där Carita o Johnna väntar o har vart me Emil vid sjön o badat hela dan... blir idiotförklarad d första jag blir när jag kommer hem vilket man inte har tålamod t när man jobbat hela dan i värme o vill bara laga mat o lägga sig... men snäll som man är så sväljer man o låtsas lyssna o sen läser papper helvetet själv ist o vem hade rätt? Jo den som läser pappret ordentligt inte slarvar igenom allt o tror att man är bättre för msn e äldre o erfarnare... kan hon va på vissa saker men o trycka upp d i ansiktet på folk o sen ändå inte veta va man pratar om när d väl kommer t krita... sen hade hon vart snäll o plockat in disk o datt igång en ny maskin så jag slapp den skiten när jag kom hem, super snällt men o leta efter mins grejer e d värsta jag vet!! Sen förstår jag inte svårigheterna me o ställa d rätt heller syns tydligt om man som sagt öppnar ögonen o inte bara slarvar in allt... på d så blir jag ner trampad om Emil o hans problem som om jag inte redan kollat allt d... kanske inte e gammal men jag e ingen idiot!!! Så nu tror jag att jag gnällt färdigt, för idag iaf... känns skönt o göra d ibland...

Before I explode!!

Ovido - Quiz & Flashcards