Direktlänk till inlägg 13 juli 2018

Meningslöshet

Av Erica - 13 juli 2018 13:55

Känner mig meningslös. Bara sitter här o orkar inte/vill inte göra nåt, samtidigt som jag får ångest för att inget blir gjort... jag är tydligen inte van vid semester, jag har aldrig haft semester... pengabristen gör inte saken bättre... på ett sätt skönt o börja jobba på måndag så man känner att man gör nytta igen... förhoppningsvis blir nästa semester bättre o mer välplanerad...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 april 2021 16:29


Idag e psyket inte alls me mig, fysiskt som igår men psyket har bestämt att idag orkar ja inte. Vet inte om ja ska skylla på vädret (som e piss) lr på att d inte e bättre/bra/borta än. Känner mig låst i min egen kropp, otroligt orre mig känsla! Så mö...

Av Erica - 10 april 2021 14:56


Så jävla gött, dom senaste dagarna har ja känt mig bättre. Har fortfarande svårt o böja mig o komma ner på huk men d e bättre. Ja gå nästintill obehindrat, så idag har ja städat hela huset, dammsugit o skurat!! Yay!! Plus att ja e inne på.min andra t...

Av Erica - 6 april 2021 13:35


Smärtan e inte lika intensiv men den e där om ja sitter, står, ligger lr va fän man än gör. Känns ändå som d blir bättre, kan stå o gå längre intervaller men d e ju lååångt kvar. Psyket pallar ju inte riktigt me, snart 4v av skiten o annan skit innan...

Av Erica - 31 mars 2021 17:52


Även om smärtan inte e lika intensiv efter ja fick tens så är inget som vanligt! Känns som man e här fysiskt men psyket e nån annan stanns, man går på autopilot o gör d man måste, sakta men säkert. Där emellan ser man på serie o försöker undvika smär...

Av Erica - 27 mars 2021 21:07


Ja e sjukt less på d här, känna sig nere dag efter dag, handikappad o värdelös, klarar inte av o göra nånting o d lilla man kan göra tar en jävla evighet! Idag ville ja inte gå ur sängen men vid 12 tvinga ja mig ur o tänkte du måste göra nå iaf, piss...

Skapa flashcards