Alla inlägg den 11 juli 2018

Av Erica - 11 juli 2018 23:14

Love, i want love, i want some alone time like it was beror we moved here, like it is when we is at the house...

Av Erica - 11 juli 2018 22:29

Känner mig förvirrad, vet inte va jag vill lr känner... rastlös, orkar inte. Finns inget o göra, vill jag göra nåt? Vill känna den där nykära känslan, älskar min sambo. Vill hitta på nåt roligt äventyr, fattigare än en kyrkråtta (biljävel). Varför blir d alltid så här när Ricki e hemma, massa ångest över saker vi inte kan göra, deppar för att jag inte kan, ångest över att jag deppar o tappar ork o deppar för att jag inget gör åt d... fucking ond cirkel. Längtar efter huset på landet mår dåligt över att jag inte lever i nuet utan bara tänker när vi... hela tiden o får inget gjort... D här e inte jag, jag latar mig inte så här möe... vill få massa gjort, men kommer aldrig t skott, allting är tråkigt lr jobbigt, deppar över den känslan... behöver en nytändning!

Live life to the fullest and dont regret what you did only what you did't!!!

Av Erica - 11 juli 2018 17:50

Stod stekte dom jävlarma i 1,5h...

Av Erica - 11 juli 2018 12:56

Tog hand om en situation mellan ungarna igår, Ricki kom o sa att en av grannens ungar sa att dom va tvungna o göra saker som dom inte ville annars skulle hon hämta en kniv o skära dom. Jag o Ricki gick o prata me hennes mamma och vi redde ut situationen o skildes som vänner. Idag fick jag ett brev via Ricki där hon ber om ursäkt t oss.

Av Erica - 11 juli 2018 11:21

Ja denna dag börjar på topp... Donna kommer upp o har somnat me sitt slime i sängen o som sedan fastnat i håret... Hur detta slime hamnade i sängen utanför förpackningen e ett mysterium! D funkade skit bra me en dusch för o få bort skiten så nu e hon nyduschad o fin!
Senare står jag i köket o ska göra mega pannkakssmet (8ägg) för o steka t lunch samtidigt som Donna kommer o tjatar så knäcker ägget på skålkanten o häller d i soperna... suck, gör om o gör rätt...

Ovido - Quiz & Flashcards