Alla inlägg den 3 juli 2018

Av Erica - 3 juli 2018 19:34

När jag väl satte igång fick ja en del gjort idag me... Donna skulle städa sitt rum som såg ut som en soptipp men fy fan fick rycka in o nu kan du äta på gölvet, passa även på o byta sängkläder i alla sängar, ska bli så gött o lägga sig i sängen efter duschen ikväll...

Åkte t stranden o träffa en kompis o hennes barn o hade en trevlig stund på stranden!! Så jävla gött i vattnet, bara gick rätt ut o doppa mig, Så gött!!

Av Erica - 3 juli 2018 11:43

Prata efter frukost o jag hoppas o tror att han förstod varför vi bråkade o hoppas på lugn resten av dagen...
Funderar på o åka o bada...

Av Erica - 3 juli 2018 10:57

Emil fick sitt första utbrott nu på morran o d va nog mitt fel... jag la oboyen i Donnas glas först för att hon inte tjöta o han fick frispel o höll på o väcka hela huset o jag tappa tålamodet o tog tag i honom... nu äter han äntligen sin frukost o jag har ångest... får prata om detta lilla utbrott efter frukost...

Av Erica - 3 juli 2018 00:49

Ta sig en "lur", nana kudden... halv sitter i sängen o gjort saker som jag skjutit på men nu va d dags o ta tag i d hela... så nu reflekterar jag dagen i helhet för att bli lite trött o kunna sova o jag tycker att den här varit bra! Vart o handlat, lagat mat, paj o tvättat, sparade dock o vika tvätten t imörn... ??

Ovido - Quiz & Flashcards